Neúkolová bludiště
Můžete do nich kdykoliv a naleznete je v lokacích té určité expediční mapy kde se zrovna nacházíte. Narozdíl od bludišť do kterých se dostanete pomocí úkolu, nemůžete tyto bludiště zrušit a po přijmutí máte týden na dobití bludiště a až potom se zruší. Tyto bludiště jsou pokaždé stejná, se stejnýmy příšerami a jedním bossem na konci.
1) Temnoles - Gustavovo venkovské sídlo - King Gustavo (od úrovně 10 - Itálie)
2) Mlžné hory - Dračí pevnost - Gernasch (od úrovně 20 - Itálie)
3) Chrám VooDoo - Chrám zhouby - Themba (od úrovně 30 - Afrika)
4) Jeskyňe krve - Pyrova komnata - Pyro (od úrovně 40 - Afrika)
5) Vlčí jeskyně - Jeskyně temných pletich - Pekelný pes (od úrovně 40 - Itálie)
6) Jeskynní chrám - Temné katakomby - Lord Aesteron (od úrovně 50 - Germánie)
7) Zakletá vesnice - Tábořiště Vikingů - Homo Nautilus (od úrovně 60 - Germánie)
8 ) Prastarý chrám - Skrytý hrob Nekromar (od úrovně 70 - Itálie)
9) Vesnice Umpoktů - Místo slavností - Papa Sasama (od úrovně 80 - Afrika)
10) Pahorek Smrti - Záhadná laboratoř - Frank (od úrovně 90 - Germánie)
11) Barbarská vesnice - Zaghrashsova pevnost - Zaghrash (od úrovně 100 - Itálie)
Bludiště v Itálii
Hluboko ukryta v tmavém lese je cesta, chráněná temně vypadajícími stromy. Poryvy studeného vzduchu vyvolávají u každého poutníka husí kůži. Temná přitomnost zla bere každou naději a vládne zde mrtvé ticho.
Úkol
1. Probojuj si cestu skrz skupinu šílených rozparovačů
2. Probojuj si cestu na jih
Mlžné hory – Dračí pevnost - nutné pro cestovní povolení do Afriky (od úrovně 20)
BOSS
Potvory - Ochranci
To je vždy něco zvláštního, když vstupujete do dračí sluje - alespoň to říká každá vdova po odvážném hrdinovi. Věhlas, sláva a dračí hnízdo očekávají statečné. Drahokamy, zlato, kouzelné věci a zlatá vejce od zlatých slepic ! Jeskyně je celá protkána pavučinami, obývaná monstry, prorostlá jedovatými rostlinami, plná smrtelných pastí a nasáklá krví. Kdokoliv odmítne do jeskyně vstoupit má důvod - ale také nezíská za své činy žádný věhlas!
Úkol
1. Probojuj si cestu do systému jeskyní
2. Pohni pákou a zabezpeč propadliště
3. Ukaž Minotaurovi, že jsi silnější než on
BOSS
Potvory - Ochranci
Vlčí jeskyně – Jeskyně temných pletich - nutné pro cestovní povolení do Germánie (od úrovně 40)
Nasládlý pach rozkládajících se mrtvol naplňuje celý vstupní prostor a každý může slyšet praskání kostí. Vlčí smečka se shromáždila před vstupem do jeskyně a každý, kdo chce projít dál, se bude muset nejprve přes hladové vlky probojovat.
Úkol
1. Vyčisti vstup od vlčí smečky
2. Najdi klíč pro vstup
3. Najdi klíč k bráně do krápníkové jeskyně
BOSS: Pekelný pes
BOSS
Potvory - Ochranci
Prastarý chrám – Skrytý hrob (od úrovně 70)
Zašlá pompéznost nám dává pouze tušit, jak mocní museli stavitelé být. Zevnitř se ozývá agresivní klepání a nějaké brblání. Vykradači hrobů zkoušejí své štěstí. Kromě nich dvou je hala prázdná. Jediné, co upoutává pozornost kromě vykopaných děr, je špinavá fontána a překrásná nástěnná malba.
Úkol
Vykradač hrobů a jeho přisluhovač hledají klíč k tajnému vstupu do tajemného chrámu. Oba je přemož a získej ten klíč.
1. Zabij vykradače hrobů
2. Poraž jeho přisluhovače
3. Přemož strážní psy
4. Analyzuj rozbitou past
5. Probojuj si cestu skrze kostlivce
BOSS: Nekromar
BOSS
Potvory - Ochranci
Barbarská vesnice - Zagrashsova pevnost (od úrovně 100)
Kdo by si kdy pomyslel, že barbaři jsou schopni vybudovat tak dobře chráněnou pevnost ? Ve věžích jsou lučištníci a před hlavní branou jsou strážci. Je znát vliv římských legií. Skrz pootevřenou bránu jsou vidět nějaké nejasné magické aktivity.
Úkol
1. Od hlídky získej klíče od věží.
2. Zabij strážce brány.
3. Je tady velké nebezpečí, že se ze strážních věží snese mračno šípů. Proklouzni do každé věže, vyčisti ji a zabezpeč si tak cestu na dvůr.
- a. Neutralizuj ohrožení Západní věží
- b. Neutralizuj ohrožení Jižní věží
- c. Neutralizuj ohrožení Východní věží
- d. Neutralizuj ohrožení Severní věží
4. Zachraň vesničana před uhořením
BOSS
Potvory - Ochranci
Bludiště v Africe
Chrám VooDoo - Chrám zhouby (od úrovně 30)
Úkol
1. Deaktivuj sluneční past
2. Obejdi zničenou cestu
3. Vybojuj 4 štíty, aby ses dostal bezpečně přes propast
BOSS
Potvory - Ochranci
Jeskyně krve - Pyrova komnata - nutné pro cestovní povolení do Germánie (od úrovně 40)
Úkol
1. Utlum proud škorpiónů
Našel jsi troje dveře. Nad každými dveřmi je nějaký druh zámku s třemi kulatými barevnými dírami.
2. Najdi fialový kámen
3. Najdi zelený kámen
4. Najdi modrý kámen
BOSS
Potvory - Ochranci
Vesnice Umpoktů - Hodokvas (od úrovně 80)
Falanga místních válečníků blokuje zvědavcům cestu ke středu vesnice. Slavnost je připravena. Těžko ale můžeš poznat, co bude servírováno. Šaman zapaluje oheň a háže do něj nějaký prach. Vítr roznáší na všechny strany vůni skořice. Najednou se celá vesnice rozezpívá a začne se pohupovat nahoru a dolů. To je tvoje šance jak zneškodnit stráže a nebýt při tom spatřen.
Úkol
1. Dostaň se do vesnice
2. Zamez ohrožení od šamana
3. Ubraň se útočícím válečníkům
4. Naštvi Papu Sasama a zabij jeho zvířátko
5. Zabij strážce Papy Sasama
BOSS
Potvory - Ochranci
Bludiště v Germánii
Zpět se vrací jen krátký výkřik a pak ticho, přerušované zvuky hmyzu. Aura smrti je jako úder bičem do tváře pro každého návštěvníka tohoto místa. Nenávist, Zášť, Utrpení, Štestí, Euforie, Zoufalství, Letargie - to vše se mísí v jeden pocit, který svírá srdce. Nejtěžší jsou první kroky v chrámu, i když později je každý vetřelec ochromen extrémním napětím z vědomí hrozivé kletby.
Úkol
Pokud přijdete z Itálie, nebo nemáte cestovní povolení z Afriky do Germánie musíte splnit tento úkol pro cestování do Afriky .
1. Příšerný zvuk tě nutí se krčit. Zabij všechny kostlivce a obří hmyz.
- a. Zabij zmutovaného skaraba na hormadě kostí.
- b. Zabij zmutovaného skaraba u skříňky s urnami.
- c. Zabij kostlivce u obětních svíček.
- d. Zabij kostlivce na hromadě kostí.
2. Monotónní zpěv. Přeruš pohanský rituál.
3.Výtah do katakomb nefunguje. Chybí některá ozubená kola. Najdi ozubená kola ve starých kněžských kobkách.
BOSS: Lord Aesteron
BOSS
Potvory - Ochranci
Již z dálky je možné postřehnout stopy ničení. Vesnice byla zdevastována a osamoceně spočívá na pobřeží. Není vidět žádné rybáře, není slyšet žádný smích dětí - všichni jsou mrtví. Najednou se několik hlasů spojí v chór a začnou zpívat odrhovačku, je slyšet cinkání korbelů. Je to jasné na dálku - vikingové něco slaví.
Úkol
1. Proraž skrz obrannou zeď
2. Buď připraven na zákeřné útoky
3. Seber náčelníkovi vikingů roh a zatrub na něj
BOSS
Potvory - Ochranci
Pach z lektvarů se táhne až ke vstupu. Sekáček na maso buší do mršiny nějakého zvířete. Několik přisluhovačů omývá oddělené části masa a nakládá je na malé přepravní vozíky. Jen ti nejsilnější mohou přečkat takovýto groteskní pohled bez toho, aby je pronásledovaly noční můry až do konce života.
Úkol
1. Získej klíč k bráně od Krvavého řezníka
2. Zabij Mrchožrouta
3. Zabij Goldblada
4. Získej klíč k doktorově laboratoři od jednoho z Nemrtvých kněží
BOSS
Potvory - Ochranci
Neshody
(Anonym, 24. 12. 2013 15:18)